O PPT

Logo Prague-personal-transport.cz

Jak to všechno začalo

V naší rodině jsme vždycky sdíleli vášeň pro přírodu, památky a cestování obecně. Zejména výlety autem, protože řídit cokoli motorového, co jezdí po silnici, byla vždy radost. I to přispělo k tomu, že jsem za svůj dospělý život sjezdil křížem krážem celou Evropu s různými cestovními agenturami, jako řidič i jako zákazník. Snad pokaždé se ale objevilo něco, co se mi v přístupu agentury ke klientům nelíbilo, co nebylo v pořádku, kdy jsem si říkal, že “takhle to být nemá, to by šlo přece mnohem líp”. I z tohoto důvodu jsem po několika letech plánování s pomocí nejbližší rodiny založil cestovní a přepravní agenturu DT Praha, s.r.o.

Začátky jsou těžké, ne že ne. Ale naše snahy a entuziazmus se začaly vyplácet. Klientů přibylo a s tím i jejich nároky na náš vozový park, flexibilitu a přehlednost našich služeb. Pokud člověk začíná s malým rodinným podnikem, jeho cílem nesmí být pouze zisk. Je nutné ve své práci vidět smysl a radost. Musí svému podniku dát čas, úsilí i srdce a ke každému zákazníkovi přistupovat tak, jako by byl tím jediným a nejdůležitějším klientem. Proto jsme se v roce 2014 rozhodli zpřehlednit služby DT Praha a naše aktivity osobní a mikrobusové přepravy oddělit od ostatních. Tuto službu jsme pojmenovali Prague-Personal-Transport.cz.

Věřím, že je lepší dělat jednu věc pořádně, než deset věcí napůl.

Nebudeme si nalhávat, že v oboru osobní přepravy není konkurence, hlavně v rámci Prahy. Opak je pravdou. A pro každou firmu, ať jakkoli velkou, je důležité se něčím od konkurence odlišit. Čím ale může konkurovat malá začínající rodinná firma? V čem můžeme být lepší, než veliké firmy s obrovským kapitálem, které provozují taxislužbu, autobusovou dopravu, kurýrní službu, smluvní přepravu, převoz balíků, tvorbu webů a marketingové poradenství v jednom a které jsou dle svých vlastních prohlášení nejlevnější, nejrychlejší, nejexkluzivnější, nej…?

Předně si velmi zakládáme na své pověsti, která víc než s tím být za každou cenu nejlevnější, souvisí s úrovní poskytovaných služeb a s osobním přístupem ke každému klientovi zvlášť. Nerozlišujeme klienty na “standard, VIP, exclusive”, protože každý klient si za své peníze zaslouží “exclusive” přístup i služby. Raději než nejlevnější a nejrychlejší pro vlastní webovou stránku budeme ti NEJ pro naše spokojené klienty.  Proto si dáváme velmi záležet na tom, aby každý z našich vozů byl elegantní, naprosto čistý a v perfektním technickém stavu, aby řidič nejen věděl, jak se dostat z bodu A do bodu B a dal klientovi kufr do zavazadlového prostoru, ale aby dokázal klientovi například i v rámci možností pomoct a poradit, ať už ohledně ubytování, zajímavých památek nebo třeba jak následně cestovat MHD po Praze. Kladná reference, kterou dostaneme od spokojeného klienta, je pro nás tisíckrát cennější, než jakékoli marketingové nej, které si sami napíšeme do prospektu. Neděláme všechno. Děláme jen to, co umíme, zato pořádně a naše práce nás baví.

Pevně věřím, že rozhodnete-li se naše služby využít, budete plně spokojeni.

S pozdravem a přáním krásného dne,
Karel Komenda, jednatel DT Praha, s.r.o.